sobota, 7 stycznia 2012

zaległości cz. IV - kotek, który widnieje w logu mojej pracowni Niebieski Kot

Tego kota wymyśliłam sobie, kiedy zastanawiałam się nad nazwą dla mojej pracowni. Najpierw powstała więc nazwa: Pracownia artystyczna -Niebieski Kot. Potem myślałam nad jakimś ciekawym i zarazem prostym logo. No i powstał gotowy rysunek kotka, na podstawie wcześniejszych szkiców. Po zaprojektowaniu loga, wpadłam na pomysł aby wykonać takiego mini kota z czesanki filcowej. No i się narodził, szary, bo taką akurat wełenkę miałam pod ręką. Później powstał kot już ten właściwy - w niebieskim kolorze, a po nim inne, ale o tym w kolejnych postach.
Tak więc ten oto kotek jest pierwowzorem niebieskiego :-)






2 komentarze:

Artsajke pisze...

Sympatyczny kocurek!

agagbu pisze...

Kotek mnie zauroczył. Jest jak z bajki z dawnych lat.