niedziela, 3 lipca 2011

Relacja z III Jarmarku Rzemiosła i Rękodzieła w Będzinie

Oj dawno nic nowego nie pokazywałam. Mam spore zaległości. W najbliższym czasie postaram się to nadrobić. Jest wiele filcowanek, które chciałam pokazać.  Te spore zaległości blogowe rozpocznę jednak od krótkiej relacji z III Jarmarku Rzemiosła i Rękodzieła w Będzinie. Miałam przyjemność uczestniczyć w tym miłym wydarzeniu jako wystawca :) W swej ofercie miałam włóczkowe misie oraz przeróżne rzeczy z filcu: kolczyki, naszyjniki, breloczki, figurki itp., które wykonałam w swojej małej pracowni Niebieski Kot. Stoisko współdzieliłam z moją siostrą Karoliną, która reprezentowała z kolei swoją pracownię Felt Creations. Impreza była bardzo udana, przyszło sporo ludzi, którzy mogli zobaczyć fantastyczne dzieła rękodzielnicze. Na wielu stoiskach królowała ceramika oraz wyroby z filcu. Były też kwiaty z drewna, wiklinowe kosze, gliniane dzbanki, frywolitka, szydełkowe koronki, malarstwo itp, itd. Nie sposób wszystkiego wymienić. Pogoda też na szczęście dopisała, chociaż momentami niebo straszyło deszczowymi chmurami. Podczas jarmarku został przeprowadzony konkurs o "Złoty Cyganek". Każdy z wystawców mógł zgłosić do niego jedną swoją pracę. Ja zgłosiłam jednego z moich włóczkowych misiów. Ku mojej ogromnej radości zdobył on jedno z wyróżnień :D Kto ma ochotę może o tym poczytać na moim blogu Wełniaczki Katarzyny.



Zapraszam serdecznie wszystkich do czytania mojego trzeciego bloga tyczącego mojej pracowni Niebieski Kot. Będę tam pokazywać rozmaite rzeczy tworzone w pracowni i pisać, gdzie można je kupić. 
To tyle na teraz. Miłej i słonecznej niedzieli Wam życzę :D

Brak komentarzy: